Friday 9 May 2014

#throwback

Assalamualaikum

Setelah sekian lama teman bersara daripada dunia berblogger (ecececeh) hari ini saya muncul kembali . Teman pasti ramai yg rindu dekat teman kan . Huh , apa jenis ayat yang aku tulis tuh ? Whateverlah . So hari ini aku cuma nak tunjuk gambar-gambar waktu aku kecik-kecik dulu . Feeling-feeling throwback gittuw . Ahakss !


Harap korang semua jangan salah sangka . Itu bukan aku , tapi itu adik aku , Imran nama dia . Tapi aku panggil dia Iwan . Haha jauh sangat lari kann ?


Again . Imran . Waktu kecik-kecik dia memang comel . Comel gegila ! Tapi bila dah besar ? Huh 


This is my cat #Mawithecute . Nak tahu tak kenapa kiteorg letak nama dia Mawi ? Okey macam ni cerita dia , waktu tuh fenomena Mawi . Iklan ubat gigi sampai ke maggi semuanya Mawi . So my ayah letak lah nama dia Mawi . Tak silap aku ni gambar tahun 2005 macam tuh kot ?


#Mawithecute cakap " Eh awak , cepatlah kita nak makan nih ! Lapar kowt . kalau awat tak nak bagi makan kitew merajuk 1 minggu ! " Ahakss . Kau mampu nak merajuk bagai ? #Mawithecute je boleh merajuk 1 week okeyy ~

Okey setakat ini sahaja cerita tentang #throwback aku . Bersambung di episod #throwback 2 ! Ahahakks


Terima Kasih

No comments:

Pengalaman Ujian MEdSI di UPSI

Assalamualaikum dan selamat datang semua pembaca. Sekarang ni kan tengah musim orang dapat result SPM/STPM, so tahniah kepada yang berjaya m...