Friday 7 November 2014

Lifeless


Assalamualaikum


Dah 5 bulan lebih aku tak update blog ni ! Hahaha . Apa ada kesah, siapalah nak baca blog aku ni ,aku rasa aku sorang je kot yang baca . hehehe. Lepas habis PT3 ni, aku rasa bosanlah pergi sekolah, hidup aku sungguh LIFELESS.Pagi solat dhuha lepas tuh main bola jaring . Main biasa-biasa takpalah jugak ini siap gaduh-gaduh sebab pengadilan yg tidak adil ! Masuk kelas pergi cari pasal dengan org .. Apakah ini semua harus berlaku ..

Tapi sebenarnya syok jugak tengok diorang bergaduh ! Mihahaha. aku peduli apa yg penting hidup aku bahagia . 

.

Aku sebenarnya tengah takut,berdebar gila nak tunggu keputusan PT3 (hanya Allah yg tahu). Semua cikgu cakap yang kitaorg semua susah nak score A ! Omaigod macam mana ni , dah la mak aku paksa aku masuk asrama . Sebenarnya aku seram sejuk sikit nak masuk asrama nih . Ala tahu-tahulah sekarang ni musim buli-membuli ~ 

Tapi perasaan nak masuk asrama tupun adalah jugak sebab aku malas nak duduk rumah asyik kena bebel je . nanah kat telinga aku ni semuanya dah mengeras dah . Benda yg remeh pun boleh jadi isu .hahahaha dunia dunia !



Okaylah aku dah bosan tahap babun dah ni . daripada aku merapu melebih-lebih baik aku chaw dulu .Ni aku nak kongsikan satu cara untuk buat kucing korang yang suka mengiaw tuh senyap !















  







Terima kasih 






No comments:

Pengalaman Ujian MEdSI di UPSI

Assalamualaikum dan selamat datang semua pembaca. Sekarang ni kan tengah musim orang dapat result SPM/STPM, so tahniah kepada yang berjaya m...